Tag Archives: tenaga dalam

Testimoni Pelajar Tenaga Dalam Ilahi (Tendai)

 

dsi.png

Bismillahirrohmanirrohim.

 

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI) – Sedikit testimoni salah seorang murid yang mengambil keilmuan Daya Sejati Insani baru baru ini. Alhamdulillah banyak juga masalahnya telah selesai dengan amalan selama 21 hari Daya Sejati Insani.

Semuanya ini atas izin DariNya juga. Sesiapa yang berminat untuk mengambil keilmuan ini boleh hubungi atau whatshap saya di 019 2260790

Diari Rawatan 22 April 2017

g k

Bismillahirrohmanirohim (Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang)

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI)- Alhamdulillah kali ni saya nak cerita sedikit berkenaan pengalaman rawatan di Sabah pada bulan lepas.

Rawatan berkenaan setelah saya menerima panggilan untuk membantu seseorang memulihkan pejabatnya di suatu tempat yang dirahsiakan. Pejabatnya kerap diganggu seperti kelibat perempuan tua, ular mati di pintu, kaki selalu kebas apabila dia mula bertugas.

Bila sampai saya dah mula terasa gelombangnya. Saya pun mula proses pembersihan pejabat. Semasa proses ini saya ‘terlihat’ suatu kawasan air terjun dan dikelilingi beberapa puteri. Setelah selesai pembersihan beberapa botol air mineral diletakkan di empat penjuru pejabat.

Rawatan dilanjutkan untuk pembersihan dirumahnya. Saya nampak potensi orang ni boleh meraga sukma. Proses meraga sukma dimulakan. Orang ini nampak di rumahnya banyak kelibat pontianak, ular, tangan-tangan yang banyak, nenek kebayan, bungkusan kitab lama tanah kubur dan bermacam- macam lagi. Dipendekkan cerita semuanya di masukkan ke dalam botol dan ditutup,dipindahkan dan ditanam ke suatu tempat yang paling jauh.

Seterusnya saya guide untuk periksa gangguan ditubuhnya. Banyaklah benda kotor dan gangguan yang dikeluarkan dan seterusnya dibakar sampai jadi abu.
Akhir sekali saya minta periksa dan guide pergi ke pejabatnya. Kelihatan nenek kebayan, beberapa puteri, beberapa duyung dan semua ini Saya pindahkan ke suatu kawasan di Gunung Kinabalu. Akhir sekali Saya panggil “ketua” di situ dan berdialog kenapa selalu menganggu penduduk di situ. Setelah selesai sesi dialog ketua makhluk dan pengikutnya seramai lima ratus ribu bersetuju untuk berpindah di suatu kawasan di Gunung Kinabalu.

Alhamdulillah semoga sedikit ikhtiar dapat menyelesaikan masalah gangguan di pejabatnya.

Amin.

Diari rawatan 15 Oktober 2016- Gangguan Rumah- Jembalang Tanah

Bismillahirrohmanirrohim…

 

jembalang-tanah                                         (sekadar gambar hiasan)

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI)- Alhamdulillah segala pujian bagi Allah yang mentadbir seluruh Alam. Lama juga tak tulis apa-apa kat blog ni.

Jadi tengahari Jumaat ini, ada kesempatan sikit untuk menceritakan satu kisah salah seorang ahli surau qariah saya yang mengalami gangguan isteri dan anak-anaknya. Telah beberapa kali ke pusat rawatan untuk berubat tetapi gangguan tetap ada dan semakin bertambah. Ahli Qariah tu tanya kepada Imam qariah mana tau ada tempat berubat gangguan yang sedang dialami olehnya.

Setelah berjumpa malamnya sesi terapi dimulakan. Kebelakangan ini mana-mana yang ada potensi meraga sukma saya layankan untuk explore apakah potensi yang ada dengan meraga sukma. Mula-mula pesakit lihat di dapur penuh dengan kaki-kaki sahaja dan berbau hamis,sesi pembersihan dibuat. Seterusnya di ruang tamu rumah kelihatan ada entiti yang negatif, pembersihan dilakukan , bilik tidur belakang rumah pesakit lihat ada jembalang tanah semuanya berjaya dilakukan.

Ada sekali pesakit bertanyakan bunyi cakaran di dinding rumahnya. Bila pesakit meninjau rupanya ada makhluk yang beragama Islam seperti beri isyarat kepada pesakit supaya jangan tengok TV dengan suara kuat kerana menganggunya untuk beribadat ditengah malam.

Sesi kedua adalah sesi pembalasan yang menghantar dan mengupah…Hehehe alhamdulillah berjaya dilakukan.

Akhirnya masalah gangguan telah berjaya diselesaikan.

Rawatan Percuma 1-3 Ogos 2016 – Bakti Sosial

InsyaAllah khidmat rawatan @ terapi percuma selama 3 hari berturut-turut akan diadakan dari 1-3 Ogos 2016 bermula jam 8 malam-12 malam dengan temujanji terlebih dahulu bagi mnegelakkan menunggu terlalu lama. yang berminat  Sesiapa yang berminat bolehlah hadir ke premis saya di Putrajaya dengan membawa air mineral sebotol dan garam sebungkus. Untuk semua bangsa dan agama.
Rawatan adalah percuma  dan hendaklah dengan temujanji. Rawatan adalah untuk penyakit medik dan non medik. Doakan supaya saya dapat melapangkan masa pada waktu tersebut. Semoga bakti sosial yang kecil ini dapat membantu bagi yang memerlukan.

Daun Rerama Untuk Dijual

rerama
Khasiat Daun Pokok Rerama
Ekstrak daun pokok rerama ini mampu merawat penyakit kanser (barah) kerana ianya mengandungi ‘active ingredient’ yang mempunyai ciri-ciri anti keradangan dan anti kanser. Selain itu, ia boleh meningkatkan antibodi badan dan merawat penyakit berkaitan sel darah merah. Antara penyakit lain yang mampu dirawat menggunakan ekstrak daun pokok rerama ini adalah penyakit SLE, denggi, angin ahmar, darah tinggi, kencing manis, masalah usus (seperti gastrik, sembelit dan cirit birit), asma, migrain, resdung dan demam campak.
Kaedah rawatan yang digunakan adalah hanya dengan meminum rebusan air daun rerama ini, sebagaimana konsep merendam dan meminum air teh. Pihak Universiti Putra Malaysia (UPM) juga telah membuat kajian dan terbukti bahawa daun pokok rerama ini mengandungi ciri-ciri anti barah dan anti keradangan. – sumber.
Mengikut kajian terkini Universiti Putra Malaysia (UPM), daun rerama memiliki ciri-ciri anti-kanser. Selain itu, daun ini juga mempunyai 13 jenis sebatian MISTERI yg blh mengubati pelbagai jenis penyakit, antaranya
  •  ▶Semua jenis Kanser
  • ▶SLE
  • ▶Thyroid v
  • ▶Leukimia
  • ▶Darah tinggi
  • ▶Kencing manis
  • ▶Kolesterol/Asid Urik
  • ▶Gout
  • ▶Masalah berkaitan darah
  • ▶Stroke
  • ▶Senggugut
  • ▶Asma
  • ▶Migrain
  • ▶Resdung
  • ▶Demam campak
  • ▶TB
  • ▶Denggi
  • ▶Masalah usus
  • ▶Masalah sendi
  • ▶HIV
  • ▶Angin dlm badan
  • ▶Sebagai supplement
TAPI DAUN RERAMA TAK SESUAI UNTUK
  • Ibu mengandung
  • Buah pinggang dialisis
  • Paru-paru berair
DAUN RERAMA YANG KAMI JUAL INI MENGANDUNGI DAUN , BATANG DAN AKAR POKOK RERAMA UNTUK KESAN LEBIH MAKSIMUM
NOTA : Ingin saya maklumkan, daun rerama yang saya jual adalah asli dan 100% ORGANIK, Daun ini saya jual pada harga yang murah kerana saya deal terus dengan pemungut pokok rerama dari Thailand. Pokok rerama ini dikutip dalam hutan di Thailand. Harga saya tawarkan adalah munasabah untuk pengguna. Sekiranya pokok ini ditanam secara komersial di Malaysia hati-hati dengan pengunaan racun serangga oleh pengusaha tanaman herba ini. 100% organik adalah yang terbaik.

HARGA: RM40.00 sepeket (+ 50GM ). Beli 5 peket RM 150

Diari Rawatan 26 Julai 2016 – Masalah Sakit Lutut & Muka Herot

herot

 

Bismillahirrohmanirrohim…
Tenaga Dalam Ilahi (TENDAI) – Bekas bos lama telefon saya meminta bantuan untuk ikhtiarkan suaminya ( saya panggil abang M) yang telah dimasukkan wad di Nilai Medical Centre kerana mengalami muka terherot dan masalah sakit lutut setelah melakukan kerja-kerja menebas rumah barunya akan dijangka akan diduduki pada bulan September ini.Abang M juga mengalami masalah lutut setelah mengalami kemalangan pada tahun 2010. Sejak itu dia mengalami sakit lutut yang teruk terutamanya sewaktu solat dan ketika apabila duduk terlalu lama.
Tujuan panggil atas nasihat dari beberapa orang rakannya untuk memeriksa sekiranya ada gangguan ghaib pada dirinya. Katanya dua-dua aspek perlu diperiksa sama ada masalah medik atau non medik. saya sampai di NMC jam 9.30 malam dan naik ke aras 3 dan bertemu dengan  abang M. Kelihatan mukanya terherot disebabkan tumbuh bisul yang agak besar di bibirnya seterusnya menyebabkan bengkak dan mukanya terherot.
Setelah didoakan pada air, garam dan minyak wangi, terapi dilakukan dan saya minta abang M buat madian selama 3 hari. Memandangkan tiada baldi di hospital, satu idea muncul bila terlihat jag air yang besar. saya minta selepas habis mandian biasa abang M isi jag dengan air dan masukkan garam dan jirus ke seluruh tubuh. Kena ulang sebanyak 7 kali jirus guna jag.
Alhamdulillah petang tadi berjumpa dengan bekas bos dia maklumkan pada malamnya abang M mendengar dan terasa di lutut kirinya bunyi meletup-letup dan masalah sakit lutut terus hilang.

Diari Rawatan 8 Julai 2016 (Raya Aidilfitri Hari ke tiga)- Sihir Patung

patung

Bismillahirrohmanirrohim (Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang)

Tenaga Dalam Ilahi (TENDAI)- Masih lagi dalam ‘mode’ raya Aidilfitri hari raya ketiga saya bergegas pulang berikutan seseorang telah menelefon dari Kuantan meminta bantuan merawat isterinya yang mengalami gangguan bermula pada maghrib malam 1 Syawal. Dia telah menelefon beberapa pusat rawatan dan semuanya menolak kerana hendak meraikan hari raya puasa.

Raya pertama dan kedua yang lalu saya telah beraya di Kota Tinggi, Johor manakala pada malamnya beraya di sebelah isteri di Segamat, Johor sehingga raya ketiga Asar dan terus bergegas kembali ke Putrajaya kerana telah berjanji untuk rawatan pada jam 9.30 malam. Sempatlah juga merasai jammed di Muar, Pedas- Linggi dan sampai dirumah jam 9.45 malam.

Sampai sahaja di rumah pesakit telah menunggu dirumah. Setelah dipersilakan masuk dan duduk dalam lima minit pesakit terus kerasukan dan energi yang berada ditubuhnya tidak mahu keluar. Saya mencuba kaedah meraga sukma menggunakan tubuh pesakit untuk membatalkan sihir yang menganggunya selama 3 tahun lebih.

Bila tabir pintu alam ghaib dibuka pesakit nampak sebuah pondok usang dan didalamnya ada seorang tua sedang mengikat tali dan mencucuk jarum pada patung. Kelihatan terlalu banyak patung di dalam pondok tersebut. Tiba-tiba kelihatan dua ekor hantu raya sebagai penjaga menjerkah. Pesakit membesarkan tubuhnya dan hantu raya tersebut dipijak-pijak sehingga mati. Kemudian saya minta pesakit untuk bakar pondok tersebut sehingga hangus.

Seterusnya pesakit minta periksa tubuhnya. Kelihatan banyak tali yang mengikat ditubuhnya dan diputuskan sehingga tiada lagi tali yang mengikat. Pesakit juga dapat melihat energi negatif yang mendiami tubuhnya dan pesakit telah bunhuh dan cincang sehingga hancur.

Saya minta pesakit periksa rumahnya pula dan pesakit memaklumkan terdapat bangkai katak kering yang digantungkan di sudut rumahnya dan bangkai katak itu dibakar sehingga hangus.

Sewaktu proses ‘memagar’ rumah pesakit kelihatan di kawasan rumah pesakit terdapat pengamal-pengamal ilmu hitam. Bila saya tanya dimana rumahnya dan oesakit memmaklumkan rumahnya adalah tempat yang keras di sekitar Kuantan.

Alhamdulillah respond pesakit setelah beberapa hari menunjukkan perkembangan positif dan semoga sembuh total dari gangguan sihir tersebut. Amin.