Category Archives: Tenaga Dalam Ilahi

Rawatan Percuma Gangguan Sihir Bulan Februari 2017

​InsyaAllah jangan lupa rawatan percuma pada pagi ni bagi yang telah membeli Minyak AlKautsar. Yang belum beli pun boleh beli semasa rawatan percuma nanti.
Jumpa di sana…

Advertisements

Diari Rawatan 21 Mei 2016- Tasbih terputus

tasbih

(sekadar gambar hiasan)

Bismillahirrohmanirrohim..

TENAGA DALAM ILAHI (TENDAI)- Saya dapat whathsaps dari seseorang meminta untuk memeriksa kedai makan di Putrajaya. Katanya pelanggan seolah-olah seperti ditutup tak nampak kedai. Sebelum ini di tempat yang sama pun adalah kedai makan juga dan terpaksa ditutup berikutan masalah tiada pelanggan datang ke kedai itu.Saya periksa kedainya dan mendapati 3 sudut kedai tersebut ada yang tak kena. Malamnya saya datang dan buat zikir di kedai. Semasa zikir tiba-tiba seutas tasbih jatuh sedangkan penyangkutnya tidak jatuh sekali.

Selepas membuat beberapa amalan alhamdulillah kedainya telah clear. Mudah-mudahan ramailah pelanggan ke kedai tersebut.

Diari Rawatan 17 Januari 2016-Enam Tahun Tidak Boleh Makan Nasi

Bismillahirrohmanirrohim…

nasi

Tenaga Dalam Ilahi (TENDAI)- Alhamdulillah berkesempatan menulis sedikit pengalaman rawatan selepas kembali dari urusan rasmi pada waktu siang sambil memberikan perkhidmatan di sebelah malamnya di Pulau Pinang dan  Kuantan. Insya Allah minggu ini dalam 11&12 Februari  akan berada di Kota kinabalu, Sabah.

Kali ini saya nak berkongsi pengalaman rawatan dengan pembaca blog ini berkenaan pengalaman rawatan untuk satu kes seorang kanak-kanak yang tidak boleh bau apatah lagi makan nasi. Kanak-kanak ini akan termuntah apabila bau nasi ditanak dan makan nasi. Perkara ini berlarutan sehingga kanak-kanak ini berusia 9 tahun. Jadinya pada 10 Januari lepas bapanya menelefon untuk datang ke rumah setelah dicadangkan oleh seorang kenalannya. Ingatkan datang dalam 3-4 orang tetapi dalam 5 buah kereta. Terkejut saya dibuatnya dan yang lain-lain datang untuk tengok “drama” yang macam dalam rancangan berkaitan sihir. Tergelak saya dibuatnya.

Waktu tu saya baru nak demam. Perjumpaan diadakan lepas isyak. Jadi lepas maghrib saya ambil kesempatan untuk tidur sekejap bagi kumpul tenaga. Lepas isyak mereka datang ramai-ramai seperti rombongan meminang. Setelah mendengar sedikit sebanyak latarbelakang permasalahan, saya pun cuba menyentuh pangkal hidungnya. Tak semena-mena seorang makciknya tiba-tiba kerasukan dan meminta tolong untuk saya buang ‘saka’ yang duduk di hidung kanak-kanak tersebut. Alhamdulillah berjaya dibuang bersama ‘bisanya’ sekali. Setelah itu energi yang berada di tubuh makciknya dibuang dan dihantar ke Mekah.

Setelah pembersihan dilakukan dirumah kanak-kanak, bapanya memaklumkan kanak-kanak itu dah boleh menelan bubur nasi. Syukur Alhamdulillah dengan ilmu yang sedikit ini dapat membantu yang memerlukan.

Sekian

 

Rawatan Percuma bagi Bulan Februari 2016

Bismillahirrohmanirrohim

Sepertimana yang telah dijanjikan sebelum ini, rawatan bagi bulan Februari yang sepatutnya diadakan pada Ahad (7 Februari 2016) tetapi disebabkan saya ada urusan lain dianjakkan hari pada esok (Isnin) 8 Februari 2016 dan  adalah percuma bagi setiap ahad awal bulan. Telefon dulu untuk temujanji bagi mengelakkan menunggu terlalu lama.

Sekian

Manifestasi Alam: GEMA

terompet

Bismillahirrohmanirrohim

Tenaga Dalam Ilahi  – Dalam perbincangan ringkas dengan salah seorang guruku, beliau mengungkap sedikit rahsia minda  bawah sedar, beliau memberikan sebuah ilustrasi bahawa alam semesta ini seperti sebuah ruang resonans besar yang memantulkan apa-jua suara  yang kita suarakan dan pantulan itu biasanya menggema lebih besar dan berulang ulang.
Jika kita berteriak ” AKU SIAL ” maka seketika berkumandang gema yang berbalik kepada kita artinya kita sedang menarik banyak kesialan kedalam diri kita .
Kenapa kita tak memilih meneriak” AKU BERUNTUNG ” bukankah lebih mengasyikan jika kita menarik keberuntungan yang lebih besar ke dalam diri kita.

Johor Bahru 3-6 Ogos 2015

Bismillahirrohmanirrohim…

Tenaga Dalam Ilahi – Insya Allah saya akan berada di Johor Bahru pada 3-6 Ogos 2015. Sekiranya ada yang berhajat untuk ikhtiar rawatan atau belajar berkenaan tenaga dalam ilahi bolehlah berjumpa pada waktu malam tarikh ini.

 

Sekian, untuk makluman

Testimoni Pelatih Daya Sejati Insani

Assalamualaikum Tuan Halmy maaf sy lambat menghantar testimoni.     “Saya dari Kuantan Pahang. Saya mengambil ijazah ini dengan Tuan Halmy peringkat asas. Saya amat gumbira mendapat ijazah ini dan patuh kepada arahannya. Semasa membuat latihan hari yang ke sebelas kalau tidak silap, tiap kali membuat latihan muka jadi merah dan badan panas tapi badan cergas dan biji biji semacam jerawat yang tumbuh banyak di dada saya hilang bersih dan licin. Selepas saya beritahu Tuan Halmy muka dan badan tidak menjadi panas lagi.  Saya amat amat bersyukur kepada Allah dan yakin pemberian Allah ini. Saya berterima kasih juga kepada Tuan Halmy…Amin

Alhamdulillah, testimoni salah seorang pengamal DSI. Dekat 30 tahun ada masalah biji-biji semacam jerawat di tubuhnya. merata juga berubat. Dengan izin Allah buat latihan DSI, gangguan masalah tersebut terus hilang.