Tekanan Geopathik- Bahagian 2

…SAMBUNGAN

Tekanan Geopathic dan Tidur

Tidur di tempat TG akan menyebabkan seseorang itu tertekan kerana tubuh  badan anda akan terdedah kepada TG dan kebanyakan orang tidur pada waktu malam, apabila TG adalah lebih kuat. Semasa tidur separuh otak sepatutnya berehat dan separuh lagi sibuk untuk melakukan penyembuhan badan . Walau bagaimanapun, jika TG berlaku semasa tidur, keseluruhan otak akan menghabiskan semua kerjanya  yang berpunca daripada tekanan daripada TG dan anda akan bangun dengan keletihan.

1 meter persegi (10 sq. Ft.) seseorang tidur di atas dan oleh itu menyebabkan kira-kira satu pertiga daripada hidup dengan bergantung kepadanya, oleh itu anda mesti bebas dari tekanan Geopathic.

Semasa tidur otak aseseorang tidak dapat membuat ‘housekeeping’ badan termasuk mewujudkan 80% daripada sel-sel baru anda, memberikan isyarat yang tepat untuk badan anda untuk beroperasi dengan baik dan menyerap tahap yang betul vitamin dan mineral bersama-sama dengan menyesuaikan keseimbangan hormon. TG akan mengganggu proses ini dan mennyebabkan sistem imun seseorang lemah. Semua fungsi badan ini biasanya akan menjadi normal dengan cepat selepas TG telah dibersihkan dari sistem tubuh anda, dengan tidur di tempat bebas dari TG.

M.E. Pesakit

Dalam laporan yang diterbitkan oleh Royal Society of Medicine ia telah dicadangkan kebanyakan kes keletihan kronik ‘akan sembuh melalui tidur’. TETAPI orang yang mengalami M.E. adalah yang paling mungkin akan tidur di tempat Geopathic yang kuat akan menyebabkan ianya tertekan dan dengan itu mewujudkan sebuah lingkaran yang kurang untuk sembuh seterusnya akan berasa letih di lokasi yang paling teruk iaitu dikatil.

Syarat psikologi

TG hadir dalam kebanyakan orang-orang yang tertekan, membunuh diri dan ramai di antara orang-orang yang bercerai (satu atau kedua-dua pasangan).

Jawapan kepada Skeptik

Ramai yang merasakan kesan TG adalah semata-mata psikologi dan tidak boleh mempengaruhi tingkah laku haiwan, tumbuh-tumbuhan dan bayi. Kebanyakan haiwan akan lebih suka tidur di tempat yang baik dan akan menjadi sakit jika terpaksa tinggal di rumah atau lokasi TG, kandang dan lain-lain. Kebanyakan jenis pokok-pokok akan mempunyai pertumbuhan terbantut dan tidak berbuah di tempat-tempat TG. Anda sering menemui tumbuh-tumbuhan tidak akan berkembang di loaksi  TG di rumah.

Berikut adalah kes-kes di mana bayi telah cuba untuk mengelakkan TG dalam tidur mereka. Semua bayi tidur secara aman selepas katil-katil bayi mereka dipindahkan ke tempat yang tiada Tekanan Geopathic.

TG 1

Pindah rumah

Seringkali kita telah mendengar beratus-ratus kali, “Kami merasa tidak selesa sejak kami berpindah ke rumah ini / rata, kesihatan kita semakin merosot dan keluarga sebelum ini gembira dan kini kita telah menjadi sengsara”. Jadi, walaupun anda tidak pernah mendengar Tekanan Geopathic, anda mungkin telah merasakan kesan daripadanya. Hasilnya sering anda telah berpindah ke rumah lagi dan menyebabkan perbelanjaan yang besar. Itulah sebabnya rumah dan rumah pangsa terjejas teruk oleh Tekanan Geopathic datang di pasaran lebih kerap daripada rumah, yang mempunyai tiada atau sangat sedikit Tekanan Geopathic.

Pernahkah anda terfikir mengapa anda berasa tidak selesa apabila anda berjalan ke bilik tertentu atau mengapa kebanyakan orang di rumah-rumah tertentu adalah semua sakit? Kemungkinan besar ia adalah disebabkan oleh Geopathic Tekanan.

Panjang umur

Dianggarkan peluang anda untuk hidup di luar pertengahan tujuh puluh adalah 90% melainkan anda Geopathic Tertekan (tidak mengambil ke dalam kemalangan akaun, merokok, pengguna yang kerap menggunakan ubat-ubatan, diet buruk dan kekurangan Q10). Ingat Tekanan Geopathic tidak menyebabkan apa-apa penyakit, tetapi merendahkan sistem imun anda dan keupayaan anda untuk melawan virus dan bakteria.

Feng Shui

Kebanyakan orang yang berurusan dengan Feng Shui sedar TG adalah perkara pertama untuk memeriksa untuk memastikan ‘rumah bahagia’.


Kesihatan anda adalah seperti baldi

Baldi yang secara beransur-ansur dapat diisi dengan perkara-perkara yang berbahaya kepada kehidupan anda. Geopathic Stress boleh mengisi 50%. Ia kemudian  diisi oleh diet yang tidak baik, bahan tambahan makanan yang tidak sihat, tekanan fizikal dan mental akibat kemalangan, trauma psikologi, merokok, minum minuman keras berlebihan, hubungan tegang dengan orang lain, kesan daripada penyakit, atau kematian dalam keluarga, tempat kerja, tekanan kewangan, kesan dari medan elektromagnet dan pencemaran alam sekitar dan lain-lain.

tg 2

Tekanan Geopathic Baldi

Tiba-tiba baldi anda melimpah dan anda mendapat penyakit yang serius.

Singkirkan  Tekanan Geopathic jauh-jauh dan baldi anda mungkin hanya 50% penuh dan sistem imun anda akan dikukuhkan, membolehkan anda untuk menghadapi cth E.Coli, talian kuasa dan semua perkara lain yang disenaraikan di atas. Ramai orang seolah-olah berfikir kita semakin terjejas oleh Tekanan Geopathic. Ini adalah benar, terutamanya apabila kita mengisi baldi lebih cepat dengan menambah Pencemaran, dan lain-lain.

Kehamilan

Pertama sekali TG akan mengurangkan keupayaan anda untuk mencipta kehidupan baru. Adalah dianggarkan bahawa lebih 90% daripada wanita yang tidak boleh hamil, mereka atau rakan-rakan mereka sedang tidur di tempat atau lokasi TG dan lebih 50% daripada kes ia adalah punca utama yang subur (kecuali dalam kes-kes STD). Natalie telah cuba untuk hamil selama 15 tahun. Beliau berpindah katil beliau dan kerusi kegemaran keluar dari tempat atau lokasi TG dan kini hamil. Jika anda sedang  tidur di tempat TGsemasa mengandung ia boleh menjadi penyumbang utama dalam keguguran atau bayi yang baru lahir yang tidak sihat.

Kira-kira 25,000 telur bayi perempuan dilahirkan  akan terjejas oleh Tekanan Geopathic, jika anda sebagai seorang ibu  dan mengalami TG semasa mengandung. Jadi TG boleh menjejaskan cucu anda!

Dalam semua kes kanser pada kanak-kanak, didapati bahawa ibu telah tidur di tempat Tekanan Geopathic semasa mengandung. Perkara ini disahkan secara tidak langsung oleh doktor sebagai “hit yang pertama”.

Juga dalam kes-kes Sindrom Down, didapati bahawa ibu telah tidur di tempat Tekanan yang Geopathic semasa mengandung.

Autisme


Didapati bahawa, dalam semua kes-kes di mana saya telah menyemak ibu kepada orang yang dengan autisme, dia sedang tidur dalam Geopathically Tertekan tempat semasa mengandung.

tg 3.png

Dalam semua kes-kes apabila kanak-kanak disahkan menghidap autisme,didapati bahawa mereka TG. Apabila kanak-kanak tidak lagi autistik, saya mendapati mereka tidak lagi mengalami TG.

Bayi

Bayi akan tidur dengan teruk di tempat-tempat TG. Banyak mengesahkan, termasuk pasukan penyelidikan Universiti Perubatan  bahawa lebih 90% bayi yang meninggal dunia akibat Cot Death, sedang tidur di tempat-tempat TG.

Baby Mary telah bangun berpeluh, menangis dan dibaringkan menentang tepi katil pada kira-kira 03:00 (A) setiap malam.

Selepas menjadi katilnya pusingan dia tidur di tengah-tengah katil bayi  bangun dengan santai dan tersenyum pada 07:00 (B)

Pindah katil

Kanak-kanak

Kanak-kanak tidak berkembang maju dalam TG dan sering hiperaktif dan terdedah kepada alahan, asma dan ekzema.

Kathe Bachler, penyelidik yang terkenal telah meninjau lebih 3000 kanak-kanak sekolah dan menunjukkan 95% kanak-kanak yang mengalami masalah pembelajaran, kecenderungan hiperaktif atau kelakuan buruk yang berterusan, sama ada tidur atau mempunyai meja sekolah mereka (atau kedua-duanya) TG tempat-tempat yang kukuh. Apabila dia berpindah kanak-kanak ke tempat-tempat bebas dari TG mereka hampir semua menunjukkan peningkatan yang ketara sering pergi dari bawah ke atas kelas mereka dalam satu penggal.

Sebahagian besar dan sangat tinggi kanak-kanak yang berterusan ponteng sekolah atau yang enggan ke sekolah biasa kerana salah laku, adalah TG. Guru-guru di kelas TG mempunyai kadar yang tinggi ketidakhadiran.

Majoriti ibu bapa atau penjaga yang menyalahgunakan anak-anak mereka teruk adalah adalh disebabkan TG.

Jika anda mengalami TG semasa zaman kanak-kanak anda paling mungkin  lebih sensitif kepada TG sepanjang hayat anda.

Faktor Penyumbang

Hampir semua orang yang terkesan teruk akibat pencemaran persekitaran juga TG. Ini termasuk medan elektromagnet (kabel elektrik, transformer besar, komputer, telefon bimbit dan lain-lain) gas radon, asap kenderaan, racun perosak dan bahan tambahan dalam makanan dan minuman.

Post-Viral Keletihan

Geopathic Tekanan adalah hampir sentiasa hadir jika anda mengalami M.E. (Myalgic Encephalomyeltis). Ia biasanya bermula dengan anda mendapat virus seperti demam kelenjar, kejutan emosi atau kemalangan. Seorang pengamal terkenal telah merawat ramai penghidap M.E. dan mendakwa kadar kejayaan yang sangat tinggi. Beliau telah menemui semua pesakit M.E. adalah mengalami TG secara berkekalan dan perlu ditangani sebelum apa-apa kemajuan boleh dibuat dengan M.E. serta penyakit-penyakit lain. TG menyerang sistem imun dan limpa dan tiroid hampir sentiasa didapati lemah.

Gejala-gejala M.E. termasuk:
Sever sakit otot dan keletihan, sakit kepala, pening, tidak boleh menumpukan perhatian, lebih-sensitiviti kepada perubahan suhu, iIrritability, kurang sabar dan keadaan yg lengkap dan gelita, untuk nama tetapi beberapa.

“Dear Rolf,
Anak perempuan 19 tahun kami Clair telah mengalami ME selama bertahun-tahun, dia selalu tidur buruk. Atas nasihat anda, kami berpindah katilnya seperti yang anda cadangkan (dari A ke B). Malam pertama dia pergi untuk tidur dengan segera dan tidur sepanjang malam. Ini bukan sahaja bertambah baik kesihatannya, tetapi Clair sekarang boleh belajar selama kira-kira minimum 20 minit sehari . Sebelum ini, dia tidak boleh mendapatkan dari bilik tidurnya Lounge dan hanya boleh belajar sekali seminggu selama 15 minit. Terima kasih untuk semua bantuan anda. Wishes terbaik “Ann (Ibu)

Kanser

Doktor telah ditunjukkan dalam puluhan ribu kes, bahawa semua pesakit mereka yang mendapat kanser, adalah TG. Juga ia adalah amat sukar untuk merawat kanser jika sistem imun anda terus lemah dengan faktor TG. Ia juga telah menunjukkan bahawa tumor kanser sering merebak di mana dua atau lebih talian TG melintasi. Berikut adalah beberapa beribu-ribu kes kanser, yang telah kita kaji:

tg 4

Tidak lagi mempunyai sakit kepala setiap malam selepas dia berpindah katilnya

Dalam kes-kes di atas wanita dengan tumor otak dilaporkan dia tidak lagi mempunyai sakit kepala setiap malam selepas dia berpindah katilnya. Ramai orang lain dengan tumor otak telah melaporkan yang sama.

Sakit belakang

Sakit belakang adalah sangat sering disebabkan oleh tekanan Geopathic.

P.M.S

P.M.S Ramai wanita tidak menyedari tempoh bulanan mereka adalah lebih menyusahkan daripada yang mereka perlukan berkenaan, kerana mereka mengalami TG.

Tekanan Bergerak

Orang yang mengalami TG boleh memberi kesan kepada orang lain walaupun dari jauh, terutamanya berhampiran keluarga.

Dr J.F. yang tidak mengalami TG telah sentiasa rasa ‘kurang sihat’. Ia telah ditemui dari ibunya yang tinggal 50 batu dan mendhidapnya  terutamanya ketika dihubungi melalui telefon iaitu waktu kemuncak TG. Apabila dia tidak lagi mengalami TG, dia segera mula berasa lebih baik.

Hospital

Kebanyakan jururawat hospital akan memberitahu anda beberapa katil mempunyai ‘reputasi’ kerana pesakit, yang menduduki mereka, seolah-olah mempunyai lebih banyak kesukaran untuk pulih atau jika kadar kematian yang lebih tinggi. Katil TG.

Elizabeth memberitahu saya bahawa selepas pulang dari rawatan kanser di hospital, semua pesakit kanser di sebelah beliau wad besar pulang ke rumah. Malangnya, hampir semua pesakit kanser di sisi lain wad, yang mengalami TG yang tinggi, meninggal dunia. Jururawat tahu reputasi sampingan yang buruk wad mempunyai, tetapi ia sangat keberatan untuk memberitahu doktor.

Kenderaan

Kereta dan kenderaan industri diletakkan semalaman di tempat TG boleh membawa kepada memandu mengantuk agresif, sakit belakang dan juga menyebabkan penyakit  kereta untuk pengguna kereta .

Seorang wanita yang telah meletakkan kenderaannya di tempat TG, berkata beliau sentiasa mendapat sakit belakang sebaik sahaja dia masuk ke dalam keretanya. Selepas dia meletakkan kenderaannya di tempat yang bebas daripada GS dia melaporkan dia tidak lagi mengalami sakit belakang, ketika memandu.

Gabungan anda menjadi TG dan kereta anda setelah diletakkan di sesuatu tempat TG boleh menyebabkan amukan jalanan, yang telah ditunjukkan di Amerika Syarikat untuk bertanggungjawab bagi peratusan besar kemalangan jalan raya.

Penyelidikan

Penyelidikan telah menunjukkan Tekanan Geopathic disebabkan oleh laluan sempit larian air kira-kira 200 hingga 300 kaki di bawah tanah. Ini mewujudkan medan elektromagnet, yang mengganggu getaran asli alam khususnya, secara benefisial 7.83 Hz (kitaran sesaat) getaran Alpha (disahkan oleh NASA). Getaran Alpha boleh menjadi setinggi 226 Hz pada orang sangat TG. Saintis Amerika Syarikat George Lakowsky disahkan dalam ’30-an bahawa manusia (dan haiwan) mempunyai peluang yang kurang melawan bakteria dan virus pada lebih tinggi daripada getaran normal.

Kesan TG pada di tubuh manusia telah dibuktikan melalui projek penyelidikan utama yang dijalankan oleh University of Vienna  oleh Profesor Dr Otto Berman.

Dalam usaha untuk menghapuskan apa-apa kesan plasebo ujian telah dianjurkan dengan cara yang double-blind. Tidak memeriksa doktor tidak rakyat diuji tahu cuaca mereka telah duduk di tempat TG atau tempat neutral. 985 orang telah diuji dan tertakluk kepada pemeriksaan perubatan yang sangat teliti sebelum dan selepas ujian. Ujian termasuk pemendapan darah, takziah elektrik mata otot tertentu, tekanan darah, kadar jantung, pernafasan, rintangan kulit dan peredaran darah. Orang-orang yang diuji hanya duduk di TG atau neutral tempat selama 15 minit. Kesan berbahaya boleh didaftarkan di sebahagian besar orang-orang yang duduk di tempat TG. ‘Seseorang  boleh bayangkan kesan  terdedah kepada tekanan Geopathic selama bertahun-tahun .

Sentiasa Semak

U.K. mempunyai lebih 800 gempa bumi dan 20,000 tanah runtuh setiap tahun yang boleh memberi kesan TG. Berdekatan membaca dan bangunan kerja juga boleh mengubah GS di rumah anda. Oleh itu perlulah memeriksa kedudukan rumah dan tempat tidur anda sekali setahun. Pada malam itu, pada bulan purnama, musim sejuk dan TG cuaca ribut sentiasa kuat. Jangan  menyemak TG jika anda sakit.

Royalti dan Gypsies

Ia mendakwa bahawa Queen Victoria menghantar dowsers ke Scotland untuk mencari kawasan yang ‘baik tenaga’ dan mereka datang dengan mana Balmoral sekarang berdiri. Gypsies juga mencari tempat yang baik untuk kem. Adakah sebab Gypsies kurang sakit tenat daripada kebanyakan keluarga?

 

..bersambung lagi

Leave a comment