Diari Rawatan 23 November 2013 – Rasukan

cakar muka

Bismillahirrohamnirrohim….

Tenaga Dalam Ilahi – Selepas selesai menziarahi rakan di Taman Jerlok, Kajang dapat panggilan dari seseorang meminta datang ke rumahnya di sri Kembangan kerana anaknya mengalami kerasukan. Dah dua malam mengalami kerasukan tetapi pada malam tu memang susah untuk keluar. Katanya walaupun diruqyah masih tidak mahu keluar. Jam menunjukkan 11 malam. Saya balik ke rumah dahulu kerana dari pagi melakukan terapi sangkal potong (tulang patah) di Setia Alam dan muzakarah dengan rakan lama di Kajang.

Sampai di rumahnya dalam jam 12.30 malam. Remaja perempuan dalam 16 tahun mengamuk sambil menendang dan mencakar mukanya. Dengan menekan beberapa poin remaja tersebut dah kurang agresif. Alhamdulillah dalam 20 minit gangguan telah berjaya dinuetralkan dan diakhir dengan mandian air garam dan dilakukan dalam 7 hari lepas asar. Alhamdulillah feedback remaja tersebut merasakan tubuhnya semakin ringan dan sihat. Amin dengan izin Allah juga adanya…

2 responses to “Diari Rawatan 23 November 2013 – Rasukan

  1. Saya nak minta tolong berkaitan dgn sihir nih , says harap encik dapat menghubungi saya dengan segera 0143916184

    • tel saya kembali 0192260790…biasa yg nak berubatlah yg telefon saya..bukan saya yang telefon yg nak berubat harap maklum…

Leave a Reply

