Diari Rawatan 9 Februari 2012- SERABUT

Bismillahirrohmanirrohim….

TENAGA DALAM ILAHI – Petang khamis lepas seorang wanita menelefon meminta saya  merawatnya pada malam itu juga. Katanya fikirannya berserabut dan seperti mahu membunuh suaminya. Jarang saya buat rawatan pada malam Jumaat kecuali kes kecemasan sahaja. Sampai di rumah saya lepas isyak, pesakit ini bersama suaminya menceritakan masalahnya. Sambil mendengar saya mendiagnos pesakit… kelihatan seperti bukan dia yang bercakap. Saya sentuh kepalanya terus dia “bertukar” jadi suara lain. Sambil bersilat dan memberi amaran. Malaslah pulak nak layan kes kerasukan. Saya pun meminta secara terhormat untuk dia keluar tetapi masih berdegil. Saya pun mengelar tubuh makhluk tersebut satu persatu. Makhluk tu menangis kerana terlalu banyak darah yang keluar dari tubuhnya. Saya makrifat jantungnya sambil mencucuk dgn keris simpanan saya yang dah lama tak guna. Makhluk tu merasakan susah untuk bernafas. Setelah selesai pesakit dibekalkan dengan garam dan minyak wangi untuk mandian 7 hari berturut-turut. Alhamdulillah pesakit respond banyak perubahan telah berlaku pada dirinya dan “serabut”nya pun dah hilang.

Leave a Reply

