Rawatan 30 September 2010

 

Petang semalam dalam jam 6.40 petang, saya dapat SMS minta datang ke rumahnya di Cheras. Kalau nak ikutkan malam ini saya ada program mingguan bacaan zikir di Shah Alam. Tapi melihat permintaan supaya datang segera menyebabkan saya ” ponteng “program tersebut. Saya pergi bersama dengan seorang sahabat saya. Beberapa bahan perlu disediakan untuk rawatan tesebut dan proses mencari bahan dilakukan di sekitar kawasan Dengkil dan seri Kembangan seperti air kolah masjid, kain kafan dan beberapa bahan lain. Kami sampai ke rumah pesakit (Encik J) jam 10.20 malam. Pesakit dan isteri meluahkan perasaan berkenaan masalah yang dihadapi.  Sudah 8 tahun pesakit menderitai penyakitnya.

Tepat jam 11.00 malam sesi rawatan dilakukan. Sesi scanning dilakukan ke atas pesakit. Terdapat simptom seperti sakit mata seperti dicucuk dan air mata keluar, sakit di tengkuk, sakit di rusuk kiri, di lutut dan pergelangan kaki. Sesi rawatan dimulakan selepas sesi scanning. Dalam sesi ini, pesakit nampak cahaya terang di depannya. Saya minta dia masuk ke dalam cahaya tersebut.

Bila dia masuk ke dalam cahaya tersebut dia terkejut  dan nampak ada seorang tua yang bongkok, kepala botak dan tidak mempunyai kedua-dua mata. Saya minta pesakit tengok keadaan dirinya. dia nampak ada 7 ikatan di tengkuknya, 7 ikatan di badannya dan 3 ikatan di pergelangan kaki.  Sesi pemotongan ikatan dilakukan dan ikatan dibuang ke laut. Pesakit juga nampak ada seorang tua yang berbongkok hampir dengannya dan hendak bertukar kepada harimau. saya lihat pesakit hendak kerasukan dan saya minta dia supaya jangan layan bisikan tersebut. Selepas rawatan pesakit merasakan  badannya ringan sedikit.

Isteri pesakit meminta saya scan dia dan dua orang anaknya. Bila saya scan anaknya yang perempuan, anaknya merasai kebas di kedua-dua belah kaki. Manakala anaknya selaku sakit di belakang badan. Saya minta mereka semua mandi minyak wangi dan garam selepas asar selama 7 hari berturut. Banyak cerita dari merawat sebenarnya. Balik dan sampai di rumah jam dua pagi.

Pembersihan ke atas rumah dilakukan selama  tujuh hari bermula petang hari Jumaat. Mudah-mudahan Allah memberikan kesembuhan pada keluarga ini.

 

2 responses to “Rawatan 30 September 2010

  1. tenagadalamilahi

    3 kali nak pos cerita ini, 2 kali cerita ini hilang secara misteri. Kali ketiga baru dapat…

  2. sungguh misteri ,huhuhuhuhu🙂

Leave a Reply

